Thursday, July 1, 2010

Sweet MemOry.. > TaDika AkhtaR

Salam mesra semua..

Pejam celik pejam celik dah pun cukup sebulan aku mengajar di tadika Akhtar.. Macam xpercaya jer.. Sedih rasa nak tinggalkan budak2 kecil ni... Melayan karenah mereka yang bermacam2 ragam sebulan ni cukup buat aku terhibur walaupun letih.. tapi seronok sangat.. murid cuma dalam 30 orang tapi bermacam2 ragam.. Dan bukan senang aku nak lupakan... huh... sedihnya rasa hati... =(

Cikgu mesti rindu kat awak semua.. ntah bilalah cikgu dapat jumpe awak semua lagi.. Erm.. Cikgu berharap sangat suatu hari nanti kamu semua jadi insan yang berjaya...
Buat Danish, cikgu harap suatu hari nanti kamu jadi seorang yg berani.. Dah tak takut lg.. Ingat pesan cikgu, lelaki mesti berani.. Danish pandai, jangn takut.. Erm.. cikgu rindu kamu bercerita dengan cikgu... Hafiz dan Irfan jangan asyik bergaduh sahaja.. Sabrena, jangan suka memilih kawan.. Ainul, jadi budak rajin ok?? Kamu pandai.. Syahmi jangan degil cakap cikgu.. Kamu tu cerdik... Amirul, jangan malas2 ye.. Aqilah comel, kamu pandai sebenarnya, rajin lagi k...
Buat yang lain, pesan cikgu belajar rajin2.. Dengar cakap Cikgu Aza, Cikgu Fauziah dan Cikgu Salwa. Jangan nakal2 ye! hehehe.. Cikgu saaayaang kamu semua...

Terima kasih pada Cikgu Fauziah, Cikgu Salwa dan Kak Aza sbb banyak bagi tunjuk ajar dan yang penting bagi peluang untuk aku menimba pengalaman yang cukup berharga di sana..
Semua kenangan akan terpahat di hati aku buat selamanya.... InsyaAllah jika ada kelapangan aku akan melawat mereka di sana... I Love U all!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...